واسه مجردا


lovely

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

آیت الله فاطمی نیا :

مجرد ها به جهت ازدواج و بخت خوب در روز 25 ماه رمضان در یک برگه نام خود و آیه

49سوره شوری تا(عقیما) در آیه 50شوری را نوشته؛بین همان صفحه قرآن بگذارند.

لطفا به دوستان مجرد خود اطلاع دهید.



نظرات شما عزیزان:

benyamin
ساعت22:10---26 مرداد 1393
از رها کردن نتــــرس
هيچ کس نمــــي تواند چيزي که مال توستـــــ را از تو بگيرد
و تمام دنيــا نمي توانند چيزي که مال تو نيستـــــ را برايتـــــ حفظ کنند


صادق
ساعت17:04---15 مرداد 1393

اوکی حرف نداره



sadaf
ساعت19:51---6 مرداد 1393
salam webetali bod

داداش علی
ساعت15:49---4 مرداد 1393
بیهوده ورق می خورنــــــــد … تقویـــــــــم هــــای جهــــــــــان ؛ روزهــــای من … همه یک روزند … شنبــــه هایی که فقـــط پیشوندشــــــان عوض می شـــــود …

مجید
ساعت16:26---3 مرداد 1393
برایت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد


سلام.منتظر نظرات زیباتون هستم.
یه کم تو وبلاگ تغییرات ایجاد کردم.
بیاید ببینید.



هنوز که لینک نکردین.
شما خیلی وقته تو وبلاگ من لینکید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 1 مرداد 1393 ساعت 20:30 بـ ه قـلمـ ✯helia✯


طراح : صـ♥ـدفــ